söndag 28 augusti 2011

Ännu mera shopping...

Var på City Gross idag och handlade med kompisarna inför våran Bingolotto-kväll. Vet att det finns en STOR låda fylld med pocketböcker - 29 kr/st. Det är riktigt farligt att gå dit för man går alltid därifrån med minst en bok i handen. Jag gick dit och grävde lite. Fick med mig två böcker därifrån - varav en av dem stod på min önskelista. = D Har varit en riktigt bra vecka när det gäller att hitta böcker. = D Men nu tror jag nog att jag ska försöka hålla mig ifrån att fynda böcker - även fast det är riktigt svårt. Hade även tänkt beställa 4-5 böcker från Adlibris men jag tror att jag väntar med det till nästa månad istället. Har ju ändå köpt 6 böcker på en vecka. = D Men roligt är det!

Dessa två hittade jag:



Stod på min önskelista.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar