onsdag 26 december 2012

Haft en lugn läsjul.

Nu inför jul och under jul har det inte blivit nån läsning alls. Det har varit nåt som ska göras eller människor att umgås med hela tiden. Sen har jag haft stora bekymmer med en rejäl förkylning och en låsning i ryggen. Förkylningen är bättre och ryggen håller jag i schack med värktabletter och vila. Nu när allt har lugnat sig och det inte finns så många måsten längre så ska jag försöka få mig tid att läsa klart de två böcker jag har påbörjade i min iPad. Så att jag kan lämna tiden öppen inför alla böcker som ska läsas under 2013.

I julklapp fick jag de två första böckerna i E L James triologi - Femtio nyanser av honom och Femtio nyanser av honom. Tror att jag ska spara dem till nästa år och ha med James i min Boktolva.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar