fredag 1 februari 2013

Veckans bokbloggsjerka

Veckans fråga i bokbloggsjerka:
Är du en "samlare" av saker som kan kopplas till litteraturen (böcker, bokmärken, muggar med litteraturmotiv, etc)?

Svar:
Jag har alltid gillat bokmärken så det köper titt som tätt - ibland använder jag dem, ibland inte. Men annars samlar jag på anteckningsblock och pennor. Det har jag alltid gjort. Ibland köper jag block för att jag behöver dem till ett visst syfte - dagbok, skriva ner virkningsmönster eller liknande. Men ibland köper jag block bara för att jag känner ett sug efter dem, de har fina framsidor (gulliga/häftiga motiv, coola färger osv). Ibland har jag flera oöppnade anteckningsblock i hög som jag inte vet vad jag ska använda till. Men det brukar inte dröja alltför länge innan jag har påbörjat de blocken och måste köpa nya... = )

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar