fredag 12 april 2013

Nya böcker här hemma

Har inte blivit så jättemycket läsning den senaste tiden. Har inte hittat någon inspiration eller direkt tid till att ge böckerna någon chans. Läst ut en ungdomsbok förstås men sen när jag skulle läsa del två i den serien så kom jag en bit och lusten försvann. Har köpt ett par nya böcker och har börjat på allihopa men bara kommit ett par sidor. Jag älskar att börja på nya böcker men sen kanske jag har inte lust att fortsätta när nyhetens behag har svalnat. Men har bestämt mig för att fortsätta med en bok som jag köpte för ett par veckor sen.

De böcker som är nya i det här hemmet är:


Dessa två hittade jag på Gekås i Ullared.
Jag älskar serien som går på tv så när jag såg böckerna
var jag bara tvungen att köpa dem.
40 kr/styck


Hittade denna på coop för inte så längesen.
Sanna berättelser har alltid intresserat mig.
Sen var det halva reapriset på denna,
39 kr var reapriset på.


Denna bok har en stor betydelse för mig.
Så när jag såg den på Bokia
ligga alldeles ensam på en reahylla
kunde jag inte lämna den där.
39 kr var reapriset.


Även min son Neo har fått en ny bok i sin samling.
Han älskar Alfons Åberg.
Så det blev att köpa en ny nu när vi har läst
de andra tre säkert hundra gånger
vid detta laget.
79 kr.








2 kommentarer:

  1. Åh du måste säga till när du har läst Dicte för jag älskade tv serien :)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Jag kommer lägga ut en recension direkt när jag läst ut den första boken. Har kommit halvvägs nu och det är riktigt spännande.

      Radera