söndag 19 maj 2013

Läslusten tändes direkt.

Har haft det lite knackigt med läsandet på sistone. Läser Sharon Osbournes biografi - den är bra och intressant men det är liten och mycket text så det är jobbigt att läsa. Försökte hitta nåt bra och lättsamt att varva med för att hålla igång läsandet. Men hittade inget så jag har hoppat mellan böcker. Har nu börjat läsa ordentligt i Sharons bok igen och det går undan och det är kul att läsa.

Har velat läsa John Greens bok Förr eller senare exploderar jag sen första gången jag läste en recension om den. Sökte senast idag på Elib om den kommit in men inte då. Kollade en snabbis för ett par timmar sen om nån annan bok och då såg jag. Senast inkomna böcker på Elib var bland annat just denna boken. Jag blev alldeles varm i kroppen.

Så nu måste jag läsa klart Sharons bok så att jag kan börja läsa på John Greens bok. Jag längtar!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar