söndag 17 augusti 2014

En bokig enkät

Jag har precis läst: "Du ska dö", en dokumentär berättelse om mordet på Fadime.
Jag läser just nu: Jag har börjat på "Dagboken från i morgon". Den verkar vara en riktig mys-roman och det passar bra nu när det börjar bli tristare väder.
Bok jag läser i då och då: "Femtio nyanser av frihet". Den är så lång och man tappar intresset emellanåt så den är bra att ha när man ska åka bil eller bara vill ha något lättsamt att läsa.
För pendlingsresor/köer/akuta situationer läser jag: Oftast något i mobilen men är jag mitt uppe i en bra bok följer den självklart med på resan.
Nästa bok jag tänker läsa: Vet aldrig riktigt i förväg vad jag är sugen på men kanske någon kärlekshistoria - har en del såna i hyllan.
Den här boken klappar jag på i hyllan men tänker inte börja läsa riktig än: Oj, har många böcker som jag nog klappar lite på i smyg men som jag inte riktigt vill hugga in på.
Ikväll tänker jag fira söndagen genom att: Förhoppningsvis få alla tre barnen i säng och sovandes innan klockan 21 så jag får titta på någon intressant dokumentärserie, äta godis, dricka pepsi och fortsätta med någon virkning innan det är läggdags även för mig. Dags för dagis imorgon...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar