lördag 4 oktober 2014

Veckans bokbloggsjerka

Veckans fråga i bokbloggsjerka:
Planerar du vad du ska läsa och när och hur går du i så fall till väga?

Svar:
Jag skulle behöva ha en planerad läslista just för att jag har alldeles för många olästa böcker. Jag skulle verkligen behöva lite struktur på alla böcker för att få dem lästa för de flesta vill jag verkligen läsa, någon gång. Men nej, jag kör spontant. Jag tar någon bok som jag för stunden vill läsa även fast jag kanske skulle behöva läsa en helt annan bok.

2 kommentarer:

  1. Jag har viss struktur över rec-ex och låneböcker, de planeras lite noggrannare. I övrigt är det lusten som bestämmer!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Ja det kan jag förstå. Hade jag haft några rec-ex eller låneböcker så hade jag nog prioriterat dem först. = )

      Radera