söndag 7 december 2014

Book jar som bestämmer

Igår läste jag ut Gone girl av Gillian Flynn. Tre dagar innan deadline. Skönt! Så nu var det dags att bestämma sig för vad man skulle läsa härnäst. Jag såg en bild på Pinterest som jag blev väldigt inspirerad av. Så jag var ju tvungen att göra likadant själv. En Book Jar. = D Jag har skrivit upp alla olästa böcker - nya som gamla, på små lappar och lagt dem i burken. Sen tar jag en lapp och den bok som står på lappen är den jag ska läsa. = D Så igår testade jag burken för första gången. = D

Min burk med boklappar.

Nu har jag tagit en lapp.

Boken jag ska läsa blev Den okända historien av Monica Ali.
En påhittad historia om Prinsessan Diana.
Ifall hon inte dog utan fejkade sin död och fortsatte
leva någon annanstans...



1 kommentar:

  1. Jag borde nog göra en sådan där burk men skulle få skriva så många med tanke på alla olästa jag har... :P

    SvaraRadera