lördag 13 februari 2016

Recension: Arvet efter dig

Författare: Jojo Moyes.
Uppläsare: Gunilla Leining.
Genre: Roman.
Speltid: 12 tim 32 min.
Förlag: Printz Publishing.
Utgivningsår: 2015.
Serie: Lou Clark 2.
Utläst: 13 februari 2016.

Info: Jag vill att du ska leva ett bra liv. Jag vill att du ska leva.
Med all min kärlek,
Will


Lou tampas med skuldkänslor över att hon inte lyckades förmå Will att fortsätta leva, samtidigt som hon själv ställs inför en hel rad nya utmaningar. Hon lovade Will att våga mer och att leva sitt liv fullt ut. Men hur? Och om man lärt sig att kärleken ibland lämnar en med outsäglig sorg och saknad, vågar man då bli kär igen?


Mina kommentarer: Jag fastnade inte alls på samma sätt för denna som för Livet efter dig. Men det var ändå en bra bok som innehöll lite av varje. Den slutade på ett bra sätt och det var ändå kul att få en fortsättning. Även fast jag saknade Will...
Betyg: 4.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar