onsdag 2 mars 2016

Pockettoppen vecka 8

Här kommer böckerna för vecka 8:
  1. Kvinnan på tåget - Paula Hawkins
  2. Prästens lilla flicka - Susan Casserfelt
  3. En vacker dag lämnar jag honom - Maria Blomqvist
  4. Skymningsflickan - Katarina Wennstam
  5. Tills kärleken skiljer oss - Anna Lönnqvist
Det visar sig att jag redan har läst en av böckerna på listan. Kul! Recensionen kan du hitta om du klickar på länken.
Kvinnan på tåget har jag kollat lite på så den känns lite intressant. Prästens lilla flicka känns riktigt spännande. Skymningsflickan kan va bra då jag gillar flera av Katarina Wennstams böcker. Tills kärleken skiljer oss har jag kollat in tidigare så den vill jag läsa.

Hittills ser listan riktigt bra ut. Får se hur den ser ut om en vecka - om det kommit några nya.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar