onsdag 9 mars 2016

Pockettoppen vecka 9

Här kommer böckerna för vecka 9:
  1. Arvet efter dig - Jojo Moyes
  2. Kvinnan på tåget - Paula Hawkins
  3. Tills kärleken skiljer oss - Anna Lönnqvist
  4. En vacker dag lämnar jag honom - Maria Blomqvist
  5. Öppnas i händelse av min död - Liane Moriarty
Listan ser riktigt bra ut denna veckan tycker jag. Nr 1 och nr 4 har jag läst sen tidigare och nr 3 läste jag ut häromdagen. Skymningsflickan håller jag på med just nu. Kvinnan på tåget var med redan förra veckan men en ny bok, som jag inte läst, har tillkommit på listan. Så listan över böcker som "ska" läsas känns riktigt bra. Detta är en riktigt rolig utmaning! Så glad att jag hittade den.
Recensionerna på de böcker jag redan läst hittar ni om ni klickar på de titlarna.

Listan ser ut såhär nu:
  1. Kvinnan på tåget - Paula Hawkins (v 8, v 9)
  2. Prästens lilla flicka - Susan Casserfelt (v 8)
  3. En vacker dag lämnar jag honom - Maria Blomqvist (v 8, v 9)
  4. Skymningsflickan - Katarina Wennstam (v 8)
  5. Tills kärleken skiljer oss - Anna Lönnqvist (v 8, v 9)
  6. Arvet efter dig - Jojo Moyes (v 9)
  7. Öppnas i händelse av min död - Liane Moriarty (v 9)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar