tisdag 29 mars 2016

Top Ten Tuesday


Det är första gången jag är med i Top Ten Tuesday. Ska bli kul! Veckans uppgift är 10 Of My Most Recent 5 Star Reads (Or Ten Of The Best Books I've Read Recently if you don't 5 star stuff...or you could do 5 of my latest five star reads & five of my most disappointing or 1 star reads).

  1. Rosengädda nästa! - Emma Hamberg
  2. Elva år i fångenskap - Michelle Knight, Michelle Buford
  3. Tills kärleken skiljer oss - Anna Lönnqvist
  4. Anna-Lisas Antik - Eli Åhman Owetz
  5. Vassa föremål - Gillian Flynn
  6. Konsten att höra hjärtslag - Jan-Philipp Sendker
  7. World Tour of Skandinavien - Johan Glans
  8. Vår hund Oogy - Larry Levin
  9. Ro utan åror - Ulla-Carin Lindquist
  10. Mitt hjärta går på - Christoffer Holst

6 kommentarer:

  1. Vassa föremål gillade jag inte alls. Hur konstigt det än låter så var den för sjuk för mig :)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Ja den var väldigt sjuk men jag gillade den då jag kände igen mig lite i huvudpersonen. Jag gillar hellre lite thriller/skräck än vanliga deckare. De är lite för mesiga för mig. = )

      Radera
  2. Missa inte att det pågår en tävling på min blogg :)

    SvaraRadera
  3. Mitt hjärta går på hamnade på min lista också :-)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Den var så mysig! Lagom läsning sådär.

      Radera