torsdag 24 mars 2016

Veckans bokbloggsfråga vecka 12


Veckans bokbloggsfråga:
Hur hittar du inspiration till ditt läsande? Vart får du tips på böcker som du vill läsa (bokbloggar, boktips i tidningar, litteraturprogram på tv/radio/poddar, kompisar eller?) Hur ser din vill-läsa-lista ut? 

Jag hittar inspiration lite här och var - bokbloggar, tidningen Vi läser, en runda i bokaffären, en koll på Adlibris eller en titt runt på Storytel.
Min vill-läsa-lista är väldigt lång men försöker bland lite av allt möjligt. Sen har jag hyllvärmare som ska bli lästa och en läsutmaning som ger nya tips som jag kanske inte hade läst annars. Så jag har alltid någon bok som jag vill läsa - nöjesläsning, hyllvärmare och utmaningsläsning.



1 kommentar:

  1. Ja de där hyllvärmarna... jag har säkert 70 olästa hemma nu... men var ändå tvungen att åka till biblioteket för jag hade ju inget att läsa! :)

    SvaraRadera