tisdag 2 augusti 2016

Pockettoppen vecka 31

Ser nu att jag har missat en veckas pockettopp men får skylla på semester. Var iväg mellan måndag och torsdag förra veckan så då hade jag inte tid. Nu har jag bara inte tänkt på det. Så blir att lägga in en ny topp idag för imorrn åker jag iväg ett par dagar igen.

Här kommer böckerna för vecka 31:
  1. Allt jag inte minns - Jonas Hassen Khemiri
  2. Märkta för livet - Emelie Schepp
  3. Vita spår - Emelie Schepp
  4. Tre önskningar - Liane Moriarty
  5. Arvet efter dig - Jojo Moyes

Mycket nytt. Hmm. Får kolla upp böckerna. Inga jag direkt känner igen. En som jag redan har läst. Recensioner finns i länkarna nedan.

Listan ser ut såhär:
  1. Här är jag nu - Karen Campbell
  2. Den tredje hustrun - Lisa Jewell
  3. Vi är alla helt utom oss - Karen Joy Fowler
  4. Arvet efter dig - Jojo Moyes
  5. Tills kärleken skiljer oss - Anna Lönnqvist

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar